Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith; 2014


Obsah

Díky Value Proposition Design se můžete vypořádat s hlavní výzvou každého byznysu – vytvoření přitažlivých produktů a služeb, které si zákazníci chtěji koupit. Tato velice praktická kniha, společně se svou online podobou, vás naučí procesy a nástroje, které využijete k tvorbě smysluplných a hodnotných produktů.

Tato kniha a metoda je určena každému, kdo je frustrován schůzkami o nových produktech, které jsou založeny na předtuchách a intuicích. Je to pro každého, kdo viděl, jak nové drahé produkty po svém spuštění na trhu selhaly. Tato kniha vám pomůže pochopit vzor skvělých návrhů hodnoty, jak se dostat blíž k zákazníkům a jak se vyhnout ztrátě času s nápady, které nebudou fungovat. Naučíte se jednoduchý proces návrhu a testování hodnot, které budou dokonale odpovídat potřebám a přáním zákazníků.

Tato kniha vám navíc poskytne přístup k online nástrojům na stránkách Stategyzer.com. Budete tak moc posoudit a zhodnotit vaši práci, učit se od dalších a stáhnout si spoustu užitečných zdrojů a nástrojů.


Doporučte knížku svým přátelům