The Power of Habit: Why We Do What We Do, and How to Change

Charles Duhigg; 2012


Obsah

V knize The Power of Habit nás Charles Duhigg, oceněný reportér z New Your Times, zavede na vzrušující okraj vědeckých objevů, které vysvětlují, proč existují nejrůznější návyky a jak se můžou změnit.

V knize se dozvíte, proč se někteří lidé a firmy změnit, přes roky snahy, a někteří se mohou změnit přes noc. Přečtete si o neurovědcích, kteří zjistili jak a kde návyky přesně v lidském mozku vznikají. Zjistíme, jak jsou správné návyky rozhodující pro úspěšného olympijského plavce Michaela Phelpse, Howerda Shultze (CEO společnosti Starbucks) a další známé osobnosti. Přečtete si také o společnostech Procter & Gamble, Target superstores, NFL šatnách, atd. o tom, jak může zavedení správných klíčových návyků vydělat miliardy a že to znamená rozdíl mezi selháním a úspěchem, životem a smrtí.

Kniha ve svém jádru obsahuje fascinující tvrzení: klíč k pravidelnému cvičení, hubnutí, vychování výjimečných děti, větší produktivitou, atd. je v pochopení, jak návyky fungují.


Doporučte knížku svým přátelům