The Myths of Innovation

Scott Berkun; 2010


Obsah

V této nově vydané edici klasického bestselleru se dostanete na veselou, svižnou jízdu historií nápadů a inovací. Autor Scott Berkun vám ukáže, jak překonat falešné příběhy, které mnozí podnikatelé, odborníci, vědci a další používají jako vodítko pro jejich myšlení o tom, jak pomocí myšlenky změnit svět.

Díky této knize se dozvíte:

  • Odkud nápady přicházejí,
  • Skutečnou historii historie,
  • Proč mnoho lidí nemá nápady v lásce,
  • Jak velcí manažeři rozvíjí a uplatňují své nápady,
  • Důležitost hledání problému,
  • Jednoduchý plán.

Od svého prvního vydání se tato kniha diskutuje na NPR, MSNBC, CNBC, Yale University, MIT, Microsoft, Google, Apple, Intel a v dalších institucích. Kniha změnila způsob, jakým tisíce lídrů a tvůrců chápali svět.

Nové vydání této knihy obsahuje čtyři nové kapitoly, aktualualizované odkazy a reference a více než 50 oprav a vylepšení. Od svého prvního uvedení.

Don Norman, autor knihy Design of Everyday Things, o této knize řekl:

"Small, simple, powerful: an innovative book about innovation."

Doporučte knížku svým přátelům