The Myths of Creativity

David Burkus; 2013


Obsah

Jak se dostat přes nejčastější mýty o kreativitě a navrhnout skutečně inovativní strategie, produkty, atp.? O kreativitě máme tendence myslet v podobě připomínající pradávné můzi: božsky inspirovaná, nepředvídatelná a pouze pro pár šťastlivců. Pokud od nás práce na požádání vyžaduje kreativitu, musíme vytvořit nové, užitečné nápady, které udrží naší společnost konkurence schopnou.

Kniha The Myths of Creativity demystifikuje procesy, které řídí inovaci. Je založená na posledních výzkumech toho, jak kreativní jednotlivci a společnosti uspěli. Autor David Burkus poukazuje na chybné myšlenky, které nás drží zpět a dokazuje, že kdokoliv si může osvojit praktický a reálný přístup pro nalezení nejlepších nových nápadů, projektů, procesů, atp.

Kniha odpovídáte na podobné otázky, jako jsou:

  • Co způsobí, že jsme v jednom okamžiku kreativní, ale jindy ne?
  • Co někoho dělá více či méně kreativním, než jsou jeho kolegové nebo vrstevníci?
  • Odkud se berou záblesky kreativity a jak jich vytvořit co nejvíc?

Doporučte knížku svým přátelům