Sketching User Experiences: Getting the Design Right and the Right Design

Bill Buxton; 2007


Obsah

Tato kniha popisuje design a design thinking jako něco zřejmého, co potřebuje lepší pochopení designery, ale také lidmi, se kterými spolupracují. Především proto, abych dosáhli úspěchů s novými produkty a službami.

Zatímco se zaměřujeme na design, přístup je více holistický. Kvůli čemuž je tato kniha zaměřena jak na designery, speciality na použitelnost, HCI komunitu, product managery a stakeholdery. Důraz je kladen především na udržení rovnováhy mezi programováním a skvělou použitelností (tedy jak vytvořit ten nejlepší design). Celkově lze říct, že je cílem vybudovat pojem o informovaném designu tak, aby společnosti využívali technologie způsobem, které pomůžou společnosti a vytváří určitou hodnotu.

Bill Buxton, věděc i praktik, si v této knize klade za cíl poutavým způsobem podnítit představivost a zároveň podpořit využití nových způsobů pro vytvoření skvělé User Experience.

Kniha mimojiné popisuje:

  • Skicování a rychlé prototypovací metody, které jsou vhodné pro dynamické produkty: mobilní telefony, které mezi sebou komunikují a dalšími vestavěnými systémy. Dále také chytrá zařízení a věci, které jsme si mohli zatím pouze představovat.
  • Způsoby, jak pomocí metody skicování snadno vytvářet skvělé prototypy modelující „experience“ bez nutnosti cokoliv programovat.
  • Reálné projekty, na kterých metody a principy demonstruje.
Skvělá kniha o designu a všem co s tím souvisí. Od design procesu, produktové strategii až po výrobu. Určitě by si jí měl přečíst každý designer!

Doporučte knížku svým přátelům