See What I Mean

Kevin Cheng; 2012


Obsah

Komiksy jsou unikátní způsob pro komunikaci, který využívá text a obrázky pro učinnou demonstraci času, funkce a emocí. Stejně jako zprostředkovávají výkony superhrdinů, komiky vypráví příběhy vašich uživatelů a produktu. Také mohou vaší organizaci poskytnout vzrušující a efektivní alternativu k nudným a dlouhým specifikacím a reportům.

Kevin Cheng vás diky knize See What I Mean naučí, jak využívat komiksy jako mocný komunikační nástroj bez nacvičených ilustrací.

Tato knihá vám mimojiné pomůže:

  • Naučit metodu dokumentace vaší práce, nápadů a vize tak, aby je každý kolega, zákazník nebo manažer snadno pochopil a přijal.
  • Dát příběh do storyboardů a díky tomu skutečně popsat user experience z pohledu uživatelů.
  • Zahrnout využití komiksů v cyklech vývoje produktu tak, aby se zabránilo plýtvání časi a zdrojů.
  • Využívat komiksy jako způsob pro co nejdřívější zapojení uživatelů a získání jejich zpětné vazby.
  • Prodat hodnotu této metody zbytku vaší společnosti.

V knize je celý proces využití komiksů pro komunikaci popsaný krok za krokem, včetně příkladů lidí z oboru, kteří využívají tuto metodu.

Bill Buxton, autor knihy Sketching the User Experience, o této knize řekl:

I když jste produktový manažer, v marketingu a nebo technický manažer, který nemá žádné ambice naučit se kreslit komiksy (karikatury), může být pro vás tato kniha velice užitečnou a důležitou. A to z jednoduchého důvodu = efektivní komunikace. Ta vám pomůže vybudovat neocenitelné porozumění co může být efektivním šípem ve vašem toulci technik.

Doporučte knížku svým přátelům