Seductive Interaction Design

Stephen P. Anderson; 2011


Obsah

Co se stane, když vytvoříte super web nebo aplikaci, ale nikdo se o to nezajímá? Jak přimět lidi, aby se zde zdrželi co nejdéle a aby viděli, jak hodnotné pro ně mohou být? V knize Seductive interaction design, řečník a autor Stephen P. Andreson, odhaluje nový přístup k návrhu stránek a interakcích založených na "svádění". Tato velice hezky navržená kniha zkoumá, co lidi motivuje k uskutečnění akce.

Kniha se zabývá tématy:

  • Estetika, krása a chování - proč výrazné vizuální motivy upoutají naší pozornost? Jak emoce ovlivňují úsudek a chování?
  • Hravá svůdnost - jak vytvořit hravé projekty během okamžiku? Proč jsou serendipity, vzrušení a odměny a další požitky důležité pro dobrý zážitek?
  • Něžné umění svádění - jak lidem nabídnou jasný a působivý jazyk? Jaké jsou způsoby, jak jemně změnit chování a přimět lidi k akci?
  • Hra na svádění - jak neustále motivovat lidi po první návštěvě? Lze něco získat z teoreie a herního designu?

Principy z psychologie lze najít napříč celou knihou s destíkami různých příkladů, jak byly tyto techniky úspěšně využity. Každá sekce také obsahuje rozhovory s významnými interakčními designery.


Doporučte knížku svým přátelům