Gamification by Design

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham; 2011


Obsah

Co mají Foursquare, Zynga, Nike+ a Groupon společného? Tyto a mnoho dalších společností používají gamifikaci jako virální a poutavý zážitek pro své zákazníky. Tato kniha obsahuje popis strategie a taktiky, které budete potřebovat pro zapojení herních mechanizmů do jakékoliv spotřebitelsky orientované webové stránky nebo mobilní aplikace.

Naučte se používat základní herní koncepty, návrhové vzory a smysluplné části kódu pro vytvoření zábavného a podmanivého sociálního prostředí. Ať už jste manažer, vývojář, producent nebo produktový specialista, kniha Gamification by Design vám ukáže jak vám pomůžou herní mechanizmy budovat loajalitu zákazníků.

  • Objevte motivační framework, který používají designeři her pro segmentaci a zabavení spotřebitele.
  • Pochopte základní herní mechanizmy, jako jsou body, odznaky, úrovně, výzvy a žebříčky.
  • Zapojte své zákazníky pomocí odměn, pozitivní motivací a zpětnou vazbou.
  • Zkombinujte herní mechanismy se sociální interakcí pro aktivity jako jsou sbírání, darování, hrdinství a status.
  • Ponořte se do případových studií od Nike a Yahoo!, do analýz interakcí v Google, Facebooku a Zynga.
  • Získejte základní kód a architekturu pro gamifikaci vaší stránky, naučte se používat tradiční gamification API od Badgeville.
Kniha poskytuje nejdůležitější základy pro pochopení gamifikace a motivace. Pro rozšíření znalostí a více skutečných příkladů doporučuji kurz Gamification na Coursera.org.

Doporučte knížku svým přátelům