Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things

Don Norman; 2005


Obsah

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč levné víno chutná lépe v hezkých skleničkách? Proč prodej počítačů Macinthosh stouply, když Apple představil barevný iMac? Nový výzkum emocí a kognice ukázal, že atraktivní věci u lidí skutečně fungují lépe. Donald Norman tento fakt demonstruje v této fascinující knize, která záskala uznání po celém světě - od Scientific Americans až po The New Yorker.

Kniha Emotional Design předtavuje významný vliv na pociti, které objekty vyvolají - od ochoty utrácet tisíce dolarů za tašky Gucci a hodinky Rolex až po vliv emocí na každodenní předměty zítřka. Norman čerpá z bohatých příkladů a nejnovějších vědeckých poznatků, aby předložil hutný průzkum objektů v našem každodenním světě.

Touto knihou Norman nechce oslovit jen designery nebo výrobce, ale také manažery, psychology a bežné čtenáře, kteří rádi přemýšlí o svých věcech.


Doporučte knížku svým přátelům