Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us

Daniel H. Pink; 2011


Obsah

Většina lidí věří, že nejlepším způsobem, jak motivovat lidi odměnou, jsou peníze - tzv. přístup cukru a biče. To je chyba, říká Daniel H. Pink (autor knížky To Sell is HUman: The Surprising Truth ABout Motivating Others).

V této provokativní a přesvědčivé nové knize tvrdí, že tajemství vysokého výkonu a uspokojení v práci, ve škole a domě je hluboká lidská potřeba řídit naše vlastní životy, učit se a vytvářet nové věci pro nás samotné a pro náš svět.

Věda zkoumá lidskou motivaci více jak čtyři desetiletí. Pink odhadluje nesoulad mezi tím, co věda ví a co dělá byznys - a jak to ovlivňuje aspekt života. V této knize zkoumá tři skutečné prvky motivace - autonomii, mistrovství a smysl. A nabízí chytré a překvapivé techniky, jak je zapojit do našeho života.


Doporučte knížku svým přátelům