Designing for the Digital Age

Kim Goodwin; 2009


Obsah

Ať už navrhujete spotřební elektroniku, zdravotnická zařízení, enterprise webové aplikace nebo nové způsoby nákupů pro obchody, dnešní digitální produkty a služby poskytují skvělou příležitost jak zajistit působé user experience a velké riziko pro uživatele používající složité a matoucí technologie.

Navrhování úspěšných produktů a službě v dnešním digitálním věku vyžaduje multioborový tým s odbornými znalosti z interakčního designu, vizuálního designu, průmyslového designu a dalších oborů. Nabízí to možnost přijít s velkými nápady, které tvoří produkty a služby žádoucími, stejně jako přinést dovednosti a vytvrvalost pro zapojení tisíců drobných nápadů, které dostanou váš design do rukou uživatelů. Vyžaduje to odborné znalosti z oblastí projektového řízení, uživatelského výzkumu a součinnost.

Kniha Designing for the Digital Age poskytuje komplexní přehled všech výše zmíněných témat s detalními postupy a návody, příklady z reálného života a různá cvičení. Témata zahrnují například plánování a provádění uživatelského výzkumu, analyzování dat a jejich promítnutí do person, spolupráce na designových sezeních a spoustu dalších užitečných témat.


Doporučte knížku svým přátelům