Design for Real Life

Eric A. Meyer, Sara Wachter-Boettcher; 2016


Obsah

Nikdy nemůžete předpovědět, kdo bude váš produkt používat nebo v jakém bude emocionálním rozpoložení, když jej budou lidé zrovna používat. Když identifikujete tzv. „stresové případy“ a budete navrhovat se soucitem, vytvoříte zážitky, které podpoří mnohem více uživatelů a situací.

Sara a Eric, autoři této knihy, ukazují příklady z desítek různých stránek a služeb, které destilovali do principů, které můžete hned použít. Ať už jste designér, vývojář, copywriter nebo kdokoliv další, kdo vytváří uživatelské zážitky, díky této knize získáte praktické znalosti k otestování, zda vaše návrhy mohou selhat (než je vypustíte mezi lidi!) nebo k přípravě interakcí na základě reálnějších scénářů.

Nemůžete znát každého člověka, který bude váš produkt nebo službu používat. Můžete si ale vytvořit super praktiky, které podpoří mnohem širší skupinu lidí.

Úžasná kniha o tom, proč je potřeba brát v potaz i hraniční případy, které mohou při používání webů nastat a co mohou vyvolat. Svět totiž není ideální a ani lidé, kteří v něm žijí. A ignorováním této skutečnosti si můžeme hodně uškodit!

Doporučte knížku svým přátelům