Content Strategy for the Web

Kristina Halvorson; 2009


Obsah

Pokud je obsah na vašem webu zastaralý, mimo brand nebo mimo kontrolu, přícházíte o obrovskou příležitost zaujmout a udržet vaše online zákazníky. Redesign úvodní stránky vašeho webu nepomůže. Investovat do nového redakčního systému tento problém také nevyřeší. Tak kde tedy začít?

Bez smysluplného obsahu vaš web nebude u cílové skupiny úspěšný, ale Vytvoření (a správa) smysluplného obsahu je mnohem složitější, než jsme často schopni přiznat. Content Stategy for the Web vysvětluje, jak vytvořit a dodávat užitečný a použitelný obsah pro online publikum a kdy a kde je ho nejvíce zapotřebí. Ukazuje také nejlepší postupy pro obsah, takže můžete správně nastavit další redesign vašeho webu, na čas a rozpočet. Napoprvé se dozvíte:

  • Jasné vysvětlení obsahové strategie (a její obchodní hodnoty).
  • Zjistít, proč tolik webových projektů splaskne ve fázi tvorby obsahu ... a jak se vyhnout zpoždění a dalším nákladům.
  • Naučíte se, jak spravovat a analyzovat obsah.
  • Jak udělat chyřejší a dosažitelnější rozhodnutí o tom, jaký obsah vytvořit a jak.
  • Zjistíte, jak neustále udržovat a zpřesňovat zajímavý obsah.
  • Získáte solidní a praktické rady o rozdělování rolí a odpovědností za obsah.

Doporučte knížku svým přátelům