100 Things Every Designer Needs to Know About People

Susan M. Weinschenk; 2011


Obsah

Navrhujeme s cílem u lidí vyvolat konkrétní reakce. Chceme, aby si něco koupili, něco si přečetli nebo udělali nějakou akci. Návrh bez porozumění toho, co lidi motivuje k vykonání nějaké akce, je jako zkoumat nové město bez mapy - výsledky budou nevypovídající, náhodné a neefektivní.

Tato kniha kombinuje skutečnou vědu a výzkum s praktickými příklady tak, aby byla příručkou pro potřeby každého designera. Budete s ní moct vytvářet intuitivnější a zábavnější návrhy pro tisk, webové stránky, aplikace a produkty, které budou odpovídat způsobu lidského přemýšlení, práce a zábavy.

Naučte se zvýšit efektivnost, konverzní poměry a použitelnost vašich designových projektů nalezením odpovědí na otázky:

  • Co zaujme a udrží pozornost na stránce nebo obrazovce?
  • Co udělá vzpomínky trvalejšími?
  • Co je více důležité - periferní nebo centrální vidění?
  • Jak předpokládat různé typy, které lidé dělají?
  • Jaký je u lidí limit kruhu známých?
  • Jak motivovat lidi k dalšímu kroku?
  • Jsou některá písma lepší než ostatní?

To je výběr některých otázek, na které se snaží kniha odpovědět v hlubokém zkoumání toho, co lidi pohání.


Doporučte knížku svým přátelům